brak zdjęcia
Torby reklamowe coraz częściej ekologiczne
Kategoria: Reklama W Internecie / Materiały Reklamowe Dodane: 2016-01-25

Torby reklamowe na szczęście nie kojarzą się już tak mocno, jak kiedyś z tak zwanymi reklamówkami, czyli plastikowymi (często jednorazowymi) torbami na zakupy. Jak wiadomo plastik nie ulega tak szybko biodegradacji (chyba że jest to specjalny ekologiczny materiał, z którego coraz częściej produkuje się torby jednorazowe). W trosce o zmniejszenie zaśmiecania środowiska naturalnego przywykliśmy do używania wielorazowych toreb na zakupy, tak zwanych toreb ekologicznych. To także mogą być torby reklamowe, wystarczy po prostu zaopatrzyć je w odpowiednie nadruki. Firmy coraz częściej dołączają torby tego rodzaju do swoich podarunków reklamowych.

Określ problem





Przeczytaj też:

Najbardziej popularne gadżety reklamowe.
Najbardziej popularne gadżety reklamowe.

Niejednokrotnie okazało się, że kampania reklamowa pochłonęła bardzo dużo środków, nie przynosząc żadnych efektów. Tymczasem można skutecznie pokazać się wśród klientów, ponosząc przy tym znikome koszt...

Świetne ścianki ekspozycyjne w Polsce
Świetne ścianki ekspozycyjne w Polsce

Zastanawiasz się, jak na różnorodnych targach i wydarzeniach branżowych zaoferować twoim klientom świetną jakość, jeśli chodzi o przestawianie produktów? Na pewno warto jest sprawdzić nowoczesne możliwości,...

Kompleksowe tanie kampanie mailingowe
Kompleksowe tanie kampanie mailingowe

Praktycznie wszyscy konsumenci, jak i podmioty gospodarcze posługują się w codziennym życiu różnymi formami internetowych komunikatorów, jednym z najpowszechniejszych jest niewątpliwie adres mailowy. Tą drogą k...

Zaskocz swoich klientów gadżetem reklamowym
Zaskocz swoich klientów gadżetem reklamowym

Jeśli szukasz nowych pomysłów na gadżety targowe, chcesz miło zaskoczyć swoich stałych klientów lub zyskać nowych, proponujemy ekologiczne gadżety reklamowe. Takie gadżety wyróżniają się wśród innych swo...

Matgraf - dobra cena, wysoka jakość!
Matgraf - dobra cena, wysoka jakość!

W dzisiejszych czasach ogromną rolę na rynku popytu i podaży odgrywa reklama. Przedsiębiorstwo, które nie inwestuje w reklamę, będzie osiągać o wiele mniejsze obroty, niż takie, które regularnie korzysta z pro...